Say it's just a mistake, think I'd forgive you like that



Work, work, work...  kom precis hem och känner mig helt död efter jobbet. Ska bara mysa med Albin och en film. Imorgon är det som sagt skolan vilket jag inte ser sådär jätte mycket fram emot men det är bara att stå ut det här sista halvåret!

Jag är överlycklig just nu, för några dagar sedan kom min mamma fram till mig och sa "Skulle hälsa från pappa att han betalar din resa till thailand". Så nu blir det verkligen av, jag ska till thailand. runt slutet på mars eller början på april. I'm still in chock, från att säga "du kan inte åka för du kommer aldrig får ihop så mycket pengar" till "Jag betalar". I guess I'm daddy's little girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0