i like it and i do what i like

Fredag, jag ska snart i väg och jobba. Har spenderat min dag med att titta på Sex and the City och är redan inne på andra säsongen och det har visat sig att jag redan innan har sett alla dessa avsnitt så jag hoppas det kommer ett som jag inte sett förut.
Jobbar även hela dagen imorgon och på söndag så det blir ingen lek för min del. Får vänta tills på måndag då jag och Albin ska fira våran dag, kommer ihåg när vi nästan hade varit tillsammans i en månad och han sa "Vi firar inte månader, vi firar år". Då tänkte jag "bullshit", men nu är vi här tillsammans ett år senare och vi har inte firat en enda månad.
Albin tycker inte att datum och tid spelar någon roll, men jag tycker faktiskt att man ska fira tiden man har tillsammans så därför får jag som jag vill på måndag. 
Han har planerat att ta med mig ut på middag, mer vet jag inte men jag längtar. 
Han kommer hem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0