2009

Jag saknar Albin sjukt mycket just nu, vill bara att han ska komma hem och mysa med mig. 
Så nu är det nytt år, började med en skit dag och mer behöver jag inte säga. 

Det bästa med 2008 var att jag träffade Albin, han är en underbar människa och finns ingen som lyser om min dag som han gör. Sen kom jag och Linda varandra närmare och ni vet ju vad jag tycker om henne, she's the best!

Det sämsta med 2008 är nog att jag inte skött skolan eller mig själv. Har känt mig väldigt bortkommen och vet inte riktigt längre vem jag är eller vad jag vill. Sen har jag väl inte varit världens bästa vän eller flickvän heller.. 

Så jag antar att jag har ett mål, börja älska mig själv. Om inte jag älskar mig själv hur ska då någon annan kunna göra det? Nu har ju jag många som älskar mig, men jag vill ju inte att det ska skita sig.
Så nu har jag mycket att se fram emot, skidsemester, student, bli moster igen, bli 20 år, gotland, resa med killen och kanske till och med körkort och egen lägenhet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0