Do you find yourself still calling my name?

2009 is like so booring so far. Spenderar i princip mina dagar med att göra igenting, okej mina två senaste dagar. Men jag blir fort uttråkad när jag inte gör något och är ensam. Om en timme ska jag åka och träna i alla fall, efter det blir det Let's Dance. Jag gillar Isabella, jag vet har inte sett dansen än men hon är rätt grym i alla fall!

lördag och söndag blir det jobb, hade velat gå på krogen då jag egentligen var ledig imorgon men nu blev det ändrat, men det är skönt att tjäna ihop lite pengar.
Albins familj har nämligen frågat mig om inte jag ska med till thailand i april, and maybe I will. Måste bara kolla in vad som händer i skolan dom veckorna, vill ju inte missa något kul nu sista terminen. Annars ska vi två till Grekland i juni. Så vi får se vad som händer..

Hadde det jätte mysigt med Albin i måndags också, vi åt middag på Hard Rock Cafe och efter det gick vi på bio och såg Yes Man. Vi går i princip på bio hela tiden, har sett allt. Kan rekommendera Twilight och Australia, Yes Man var rätt kul också, men helt klart dom två första. The day the earth stood still eller vad den nu heter var hur dålig som helst, so don't see it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0