now there's only love in the dark

Måndag och jag har höstlov, låter skit kul men det här det inte. Sitter i princip hemma hela dagarna och inte gör ett skit, visst jag skulle kunna göra hur mycket som helst men jag har helt enkelt ingen lust. Vet inte vad det är med mig, men har ingen ork i alla fall.
Kom precis hem från träning, spinning blev det idag precis som varje måndag och fredag. Inget håller mig borta från min träning, måndag och fredag är det spinning och tisdag och torsdag är det body pump. Jag kom till och med försent till en tjejmiddag i fredags bara för att jag var tvungen att träna. Sen smällde man i sig tacos och en hel flaska rödvin + två glas vitt! Och vet ni vad, jag var inte ett dugg bakis!

Nu är jag jätte trött i alla fall, ska snart åka hem till älskling och sussa och pussas.

P.S. MIN MOBIL ÄR SÖNDER, GÅR EJ ATT RINGA TILL. SMS:A? INGEN ANING; PROVA! JAG KAN INTE SKICKA I ALLA FALL!

Kommentarer
Postat av: fanny

miss u too honey:)blir de någe i helgen?

2008-10-28 @ 09:05:57
URL: http://coruna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ringer dig så fort jag fyllt på mobilen:P har inga pengar kvar att ringa för, men jag ringer och kollar hur du mår på en gång när jag fyllt på :D hihi

2008-10-28 @ 18:15:18
URL: http://aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0