must have been something sent me out of my head



Usch jag är verkligen jätte förkyld, tyck synd om mig. Känner mig jätte ledsen, vill inte vara sjuk nå mer, har legat hemma i soffan sen i tisdags och det suger verkligen. Har bara tränat en dag den här veckan, känns typ som om jag väger 70 kg efter den här veckan! Inte för att jag vet hur det känns, men att känna sig fet är inte kul! 
Nu tycker säkert flera att jag är jätte larvig och typ hatar att jag jämt skriver om min träning, men det är inte hälsosamt att vara fet så därför ingenting jag stödjer. Men jag vet hur svårt det är att gå ner i vikt, men alla kan om dom vill.. och jag har en lång väg kvar till mitt mål!

Jag ska i alla fall snart på middag hemma hos min storasyster Camilla, tillsammans med mina andra två storasystrar Linda och Malin. Vi ska dricka vin och äta gott för att sedan dra vidare mot city, inte för att jag är helt säker på att jag kommer gå på krogen med den här förkylningen, men man vet ju aldrig vad man hittar på.
Plus att Albin endå ska in mot stan med bilen runt tre, så då kan jag lika gärna åka med, love love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0