you used to call me your angel

Snart är det höstlov och jag känner verkligen att jag behöver det, få sova ut och bara ta det lungt. Träna och umgås med vänner är vad jag ska göra. Men man vet ju aldrig vad som händer!
Kom hem från träningen för en timme sedan, har duschat och sitter nu och väntar på Albin, vet inte när han kommer men han kommer i alla fall. 
Han hämtade mig från träningen idag, när jag såg honom när jag kom ut så blev jag sådär glad som när man är nykär, jag bara log åt honom. Det är sjukt att sånna grejer kan få en att inse hur mycket man älskar en person, cus i love him!

Kommentarer
Postat av: fannsaan

baby i'm here:)

2008-10-26 @ 04:24:13
Postat av: fanny

baby im here:)

2008-10-26 @ 04:24:52
Postat av: linda

I always call you angel :D

2008-10-26 @ 11:24:22
URL: http://liiiiindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0