you wouldn't like me when I'm angry

uäähh.. var magsjuk igår och spydde typ tio ggr, just so you know. Mår bättre idag med lite snurrig i huvudet då jag inte åt eller drack någonting på hela dagen. 
Så jag ligger hemma med huvudvärk men är glad att jag inte spyr längre i alla fall, har glömt bort hur sjukt jobbigt det är, tror inte jag varit magsjuk sen jag var liten! 

Anyway idag åker Linda till thailand och överger mig här hemma alldeles själv, men hoppas verkligen att hon får det trevligt där nere. har själv varit i thailand två ggr, and i really like it! Så jag får äta morötter och hoppas att jag är lika brun som hon om två veckor ;)

Kommentarer
Postat av: Robert

.. men du har ju alltid mig :)

dock är jag kanske inte lika bra som Linda, men jag finns i alla fall!

2008-11-26 @ 22:38:23
URL: http://cafe.blogg.se/
Postat av: Linda

Gumman da. Jag lamnar dig inte jag kommer snart bara 10 dagar kvar i morgon. da javlar ska vi ha kul igen..

2008-11-27 @ 16:51:09
URL: http://liiiiindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0