I'd put myself first and make the rules as I go

Det är onsdag, har spenderat denna dag med min äldsta syster (jag har fyra)  Malin och hennes son Adrian. Hon hämtade mig elva imorse och tog med mig till salongen där jag färgade hennes utväxt och hon klippte mig. Och jag behövde verkligen den här klippningen då, jag skäms, inte har klippt mig sen februari. Jag har klippt mig själv lite, så det behövedes kan jag säga.
Efter det gick vi till delselius i hamnen och åt lunch och även lite äppelpaj med vaniljsås, sen höll vi på att spricka och tog en och en halv timmes promenad, sen tog vi bilen hem och här sitter jag nu. Funderar på att åka i väg på body pump, men det lockar inte så där jätte mycket just nu!

Är ledig även imorgon och har ingen aning om vad som händer, men träning antar jag. Kanske drar med mig Linda till nacka forum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0