Thought that we were stronger!

Jag vet, har inte skrivit något på hundra år men har helt enkelt inte haft något att skriva. Men nu sitter man här igen, har haft höstlov men ska tillbaka till skolan igen imorgon. 
Det här lovet har jag inte gjort mycket, typ degat i soffan och väntat på att någonting ska hända. 
Tränat, bio.. you know! 
Förra lördagen var jag på födelsedagsmiddag hemma hos jenny, i fredags var jag på halloween fest hos mickis och igår hade jag själv halloween "fest", meningen var att det bara skulle vara brudar men det dök upp en del killar under kvällen också. 
Kan bara säga att jag har inte haft en sån rolig fylla på bra länge , det var riktigt kul!

Har ingen lust att komma tillbaka till skolan, känns skit trist. Det brukade vara kul men det tror jag inte många i klassen tycker längre, kan bara säga att alla hatar verkligen alla och det är inte ofta man får höra snälla ord viskas i öronen! Men det är bara att bita ihop, det är snart över och hoppas verkligen klassen kommer ur den här tråkiga perioden för vi brukade ha kul ihop!

Kommentarer
Postat av: -CHRIS-

Ta steget och viska snälla ord i deras öron då!



Jag har lärt mig att man ska visa att man uppskattar sina närmaste, hur liten grej det än må vara. Ska börja mitt nya liv och påpeka det positiva i andra, det gör så mycket! Det önskar jag att jag hade vetat för några dagar sedan...



Viska i en väns öra, så viskar jag i ditt! Du är vacker, det förtjänar du att höra!

2008-11-03 @ 20:19:57
URL: http://chrislondon.blogg.se/
Postat av: Robert

"alla hatar verkligen alla!

vad har du fått det ifrån?

.. eller är det bara jag som inte märker?

2008-11-03 @ 21:27:38
URL: http://cafe.blogg.se/
Postat av: Robert

åh. så jag känner mig.. hatad och störd! right?

2008-11-05 @ 10:49:47
URL: http://cafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0