dreams were meant for sleeping

Nu har jag suttit här hemma i fyra dagar, sovit ensam i fyra dagar. Det suger verkligen. I början av veckan var i alla fall mamma hemma med mig på dagarna, då jag smittade henne. Men nu jobbar hon så jag får sitter här själv, följer i princip alla tv-serier på tv just nu!

Dessutom har jag ångest över att jag inte har ett öre, jag vet inte vart jag ska få julklapps pengar ifrån? Plus att Albin fyller tjugo nästa lördag, och jag är fortfarande pank. Börjar jobba nu på lördag så lön får man inte förrens efter julen, vilket är bra för mig men inte för min familj och mina vänner.
Aja får se hur det blir med allt..

Om ni undrar varför min blogg ser så tråkig ut och att mina inlägg ser likadana ut är det för att jag har en mac och det går tydligen inte att gör fet stil eller länkar eller någonting, och jag har inte orken att dra up windows, visst det tar några sekunder men det är jobbigt i alla fall. Men jag ska ha som mål efter nyår att ta tag i min blogg, i think.

Kommentarer
Postat av: Robert

svar: jag lovar!



jag vet, det har varit lite stelt mellan oss vilket jag tycker är tråkigt. men jag ogillar dig absolut inte!



you're still in my heart babe!



vi kommer aldrig kunna bli som vi varit förut, men vi kan definitivt bli bättre än vad vi varit senaste tiden.



lots of love

2008-11-27 @ 12:13:25
URL: http://cafe.blogg.se/
Postat av: linda

Jaa.. jag vill hem..du anar inte hur mycke daligt jag mor har nere.. jag vill bara hem nu och har velat de hela tiden. hamta hem mig sofia !! haha.

2008-11-30 @ 15:18:14
URL: http://liiiiindaa.blogg.se/
Postat av: linda

Jag forklarar pa msn om du e inne nan gang. Jag kommer in varje dag sa du vet hihi.

Ja de skulle vara perfekt da kunde vi ha flygit tillsammans. hihi

2008-11-30 @ 15:54:19
URL: http://liiiiindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0