Why you gotta throw me around like a rag doll?

en del människor är bara så jävla orättvisa, och jag tycker bara det är så himla dåligt stil att tycka illa om människor som man en gång var som/umgicks med bara för att man själv förändrats.
Jag tycker bara att alla borde sluta bry sig så jävla mycket om vad andra människor gör/tycker/säger och börja bry sig om sig själva istället. Sitter man och bryr sig så jävla mycket om personer och måste dela det med hela världen, då har den personen verkligen sjunkit riktigt jävla lågt i mina ögon.
För så gör man inte mot människor som en gång varit ens vänner, och som kanske fortfarande bryr sig om personen.

Det är jävligt lätt att inbilla sig att männsikor inte tycker om än, men försöker man inte hur kan man då veta. Dessutom så skulle jag aldrig bry mig om i fall människor inte tyckte om mig, alla kan inte älska mig. Jag vet i alla fall att jag inte spenderar min dag med att tycka illa om människor, så jag förstår inte hur människor kan sitta och spendera sina dagar med att tycka illa om mig.
Jag har fått höra flera gånger "Sofia, varför ignorerar du mig?" och fått höra från flera av mina vänner att andra personer tycker att jag ignorerar dem, alltså det här är personer som jag bryr mig om som jag aldrig i hela mitt liv skulle medvetet ignorera. Då undrar jag bara varför?
Om människor vill vara min vän, varför ska jag då vara den enda som försöker? Jag har varit vän med flera som sedan tagit avstånd från mig bara för att jag inte kunnat vara deras bästa vän varje dag av min vecka, men bara för det betyder det inte att jag inte vill vara vän med personerna eller att jag skulle tycka illa om dem. Och nu säger inte jag det här med ett sätt som "jag är störst, bäst och vackrast och alla vill vara min vän".

Så det är bara en sak jag vill ha sagt så att jag aldrig behöver höra några jävla missförstånd igen:

 "JAG SPENDERAR INTE MIN DAG MED ATT TYCKA ILLA OM ANDRA MÄNNISKOR!"

Den största delen av mitt liv har jag bara gått runt och tänkt på mig själv, jag är jävligt självisk. Så nu vet ni, ser jag dömande ut eller vad som helst så tänker jag bara förmodligen på mig själv!!


Men jag älskar fortfarande mina vänner och familj något sjuk mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0