It's just like deja'vu, me standing here with you.




Snart är det nytt år - igen. Jag vet inte ens vad jag ska göra men ska i alla fall in till stan idag och köpa mig en nyårs klänning. Har jobbat sjukt mycket och jobbar även imorgon så idag är sista dagen jag kan köpa mig något.  Det blir väl något svart med glitter!

Jag träffade Albin på nyårsafton, bästa dagen i mitt liv. Han är inte hemma det här året, men vi ska fira dagen vi blev tillsammans i alla fall, om en vecka idag. 
Har inte skrivit något om min jul men den var väl trevlig,  jobbade till halv fyra och då kände jag mig faktiskt lite ensam och ledsen men det gick över när jag kom hem. 
Paket fick jag, blev väl rätt så nöjd.. kläder,presentkort,väska,body grejer och sånt. Fick även ett par skor av mor min och en kuvertväska i skinn av Malin som jag ska ha på nyårsafton. Och så fick jag faktiskt en champagne, som jag ska fira 2009 med!
Den bästa julklappen fick jag i alla fall av Albin - Sex & the City boxen! 






Kommentarer
Postat av: Linda

Du är jätte duktig som jobbar, jag önskar att jag fick jobba mera ;).

Åh vad kul att du blev nöjd. Vi måste ses snart jag saknar ju diiiiig!! :D

2008-12-30 @ 16:30:30
URL: http://liiiiindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0